test banner
Klantenservice

Overzicht

1.2 Bestellen & Leveren

Een bestelling plaatsen

Bij Casetastic.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen: 1. Navigeer naar uw gewenste product en klik op 'In winkelwagen'; 2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u uw bestelling afronden via 'Bestelling afronden' of verder winkelen; 3. Nadat u op 'Bestelling afronden' hebt geklikt kunt u kiezen om een account aan te maken of de bestelling te plaatsen zonder account. Om een bestelling zonder account te plaatsen klikt u op 'Doorgaan'; 4. U komt nu bij de voortgang van uw bestelling. Hier kunt u het adres invoeren waar uw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk; 5. Door op 'Volgende stap' te klikken kunt u de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren; 6. Aan het einde kunt u uw bestelling controleren en eventueel een opmerking plaatsen; 7. Klik op 'Plaats bestelling' en betaal uw bestelling via de door u gekozen betaalmethode.

Orderstatus volgen

Wij houden u op de hoogte van de vorderingen van uw bestelling. Zo ontvangt u een bevestiging wanneer uw betaling is ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden. Indien uw bestelling via PostNL pakketpost wordt verzonden ontvangt u van ons een Track & Tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Bestelling annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres hello@casetastic.nl. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending aan onze bezorgdienst is overgedragen. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.

Bestelling geannuleerd door Casetastic.nl

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Casetastic.nl?Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan automatisch bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug. Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:
  • Het artikel is niet leverbaar
  • De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald
  • Uw betaling via AfterPay is niet geautoriseerd
  • U hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald

Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen. Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

1.3 Betalen

Informatie over facturen en betalingen

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen? Op de pagina 'Mijn bestellingen' kunt u al uw bestellingen inzien en de status ervan bekijken. Facturen krijgt u per mail toegezonden. Bent u een factuur kwijt, dan kunt u deze opnieuw aanvragen door te bellen naar +31 (0)33 4332011 (lokaal tarief) of een bericht naar onze klantenservice te sturen. Klik
  • hier om een bericht te sturen. Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. De meeste betaalmethoden geven meteen de status door. Bij bankoverschrijving kan het 2 werkdagen duren voor uw betaling is verwerkt. Totdat de betaling is verwerkt staat het factuurbedrag nog open in uw account. Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen? Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht. Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?U kunt helaas niet via uw account een kopie van uw factuur opvragen. U kunt een kopie aanvragen door een mail te sturen door
  • hierte klikken, of te bellen naar +31 (0)33 4332011 (lokaal tarief).

  • Naar boven
  • Betalingsherinnering

    Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen? Wanneer u een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Wij vragen u dan het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen. Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen? In de mail van de betalingsherinnering staat exact beschreven hoe u moet betalen.
    Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald
    Wanneer u een betalingsherinnering hebt ontvangen en u hebt de betaling langer dan vijf werkdagen (zeven werkdagen vanuit België) geleden voldaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice per
  • e-mail. Wij vragen u om de volgende informatie betreffende uw betaling mee te zenden: - Wanneer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Naar welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Vanaf welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Wat hebt u vermeld in de omschrijving? Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen, kunnen wij uw betaling zo spoedig mogelijk controleren en afronden. Onze klantenservice is tevens van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 18:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 - 17:00 uur te bereiken op telefoonnummer +31 (0)33 4332011 (lokaal tarief).

  • Naar boven
  • Terugstorttermijnen

    Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug? Wanneer wij uw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd kunt u uw geld tussen 2 en 5 werkdagen op uw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. Als u hebt betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

  • Naar boven
1.4 Garanties en defecten
 

Casetastic.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt. U krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen en op onze merkproducten een garantietermijn van maarliefst 1 jaar én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd, of intensief gebruik.

  • Schade bij levering

    De producten van Casetastic.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, dient u dit binnen vijf werkdagen bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar

  • hello@casetastic.nl.
  • Let op: wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.

  • Naar boven
  • Kosten

    Uiteraard heeft u geen invloed op een defect. We rekenen bij Casetastic.nl daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.

  • Naar boven
  • Uw bestelling ruilen of retourneren

    Klik hier voor het stappenplan waarin wordt uitgelegd hoe u uw product kunt ruilen of retourneren.

  • Naar boven
1.5 Suggesties en klachten

Suggesties

Wij staan altijd open voor suggesties en zullen deze met zorg behandelen om onze dienstverlening nog beter te maken. Wanneer u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag op hello@casetastic.nl.

Klachten

Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te behandelen. Mocht u echter een klacht hebben over onze dienstverlening dan horen wij deze graag om hiervan te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Als u van mening bent dat één van onze medewerkers u niet naar behoren heeft behandeld, als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling, of als u ergens anders ontevreden over bent, dan vernemen wij dat graag.

U kunt uw klacht mailen naar

  • hello@casetastic.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen verwerken. Ons streven is om binnen één week inhoudelijk op uw klacht te reageren.

Casetastic.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk als u niet binnen een redelijke termijn een reactie ontvangt, of wanneer de klacht niet leidt tot een voor u aanvaardbare oplossing. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen en al in een eerder stadium te komen tot een aanvaardbare oplossing voor beide partijen.

Neem contact op
* Verplichte velden