Klantenservice

Bestellen

Een bestelling plaatsen

Bij Casetastic.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen een bestelling plaatsen:

  1. Navigeer naar het gewenste product en klik op 'In winkelwagen'
  2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u uw bestelling afronden via 'Bestelling afronden' of verder winkelen
  3. Nadat u op 'Bestelling afronden' hebt geklikt kunt u kiezen om in te loggen of de bestelling te plaatsen zonder account. Om een bestelling zonder account te plaatsen hoeft u niet in te loggen
  4. Val de gewenste factuurgegevens in. Het is mogelijk een afwijkend afleveradres op te geven
  5. Het is mogelijk een zakelijke bestelling te plaatsen. Wijzig hiervoor het veld 'Type klant' naar Zakelijk
  6. Het is nu mogelijk om een bedrijfsnaam, KvK-nummer en een BTW-nummer in te vullen. Het BTW-nummer staat op factuur vermeld
  7. Selecteer een verzendmethode. De standaar verzendmethode is alvast geselecteerd
  8. Selecteer een betaalmethode
  9. Controleer de bestelling, ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op de knop 'Kopen'
  10. De bestelling is nu geplaatst en u zal doorverwezen worden naar de door u geselecteerde betaalomgeving

Bestelling annuleren

Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres hello@casetastic.nl.

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending aan onze bezorgdienst is overgedragen. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.

Betalen

Informatie over facturen & betalingen

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

Op de pagina 'Mijn bestellingen' kunt u al uw bestellingen inzien en de status ervan bekijken. Facturen krijgt u per mail toegezonden. Bent u een factuur kwijt, dan kunt u deze opnieuw aanvragen door te bellen naar +31 (0)315 - 200099 (lokaal tarief) of een bericht naar onze klantenservice te sturen. Klik hier om een bericht te sturen.

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account

De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. De meeste betaalmethoden geven meteen de status door. Bij bankoverschrijving kan het 2 werkdagen duren voor uw betaling is verwerkt. Totdat de betaling is verwerkt staat het factuurbedrag nog open in uw account.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.

Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?

U kunt helaas niet via uw account een kopie van uw factuur opvragen. U kunt een kopie aanvragen door een mail te sturen door hier te klikken, of te bellen naar +31 (0)315 - 200099 (lokaal tarief).

Betalingsherinnering

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen

Wanneer u een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Wij vragen u dan het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen.

Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen?

In de mail van de betalingsherinnering staat exact beschreven hoe u moet betalen.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald

Wanneer u een betalingsherinnering hebt ontvangen en u hebt de betaling langer dan vijf werkdagen (zeven werkdagen vanuit België) geleden voldaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail. Wij vragen u om de volgende informatie betreffende uw betaling mee te zenden:

  • Wanneer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
  • Naar welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
  • Vanaf welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven?
  • Wat hebt u vermeld in de omschrijving?

Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen, kunnen wij uw betaling zo spoedig mogelijk controleren en afronden.

Terugstorttermijn

Ik heb mijn product geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer wij uw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd kunt u uw geld tussen 2 en 5 werkdagen op uw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. Als u hebt betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

Garanties en defecten

Garantieperiode

Ondanks grote zorg tijdens de productie van artikelen, kan het voorkomen dat een product defect raakt. Op elk Casetastic artikel is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast deze wettelijke garantie geven wij in ieder geval 1 jaar garantie. Deze extra garantie doet doet niks af aan de wettelijke garantie.

De garantieperiode gaat in op het moment dat u het artikel in ontvangst heeft mogen nemen. Wanneer u een defect Casetastic artikel heeft kunt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Schade bij levering

De producten van Casetastic.nl worden zorgvuldig geproduceerd, verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit het geval is, dient u dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar hello@casetastic.nl. Wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.

Uw bestelling ruilen of retourneren

Klik hier voor het stappenplan waarin wordt uitgelegd hoe u uw product retour kunt sturen.

Klachten

Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te behandelen. Mocht u echter een klacht hebben over onze dienstverlening of over onze producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht mailen naar info@casetastic.nl. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen verwerken. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken, inhoudelijk reageren op uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x